Světelný řetěz house doctor

11:50

Jednou z věcí, která umí dokonale zútulnit domov je osvětlení. Ideálně takové, se kterým si můžete podle libosti hýbat. Proto jsem využila dnů Marianne a pořídila si z Bella Rose světelný řetěz house doctor. No, trochu jsem se plácla přes kapsu, ale nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat levné věci. A tenhle kousek plánuji až do důchodu, minimálně!


A když jsem rozbalila tu krásnou krabici, bylo jasné, že za to fakt stojí. Světelný řetěz je vybaven 10 žárovkami, které jsou oproti levnějšímu IKEA řetězu skleněné a dají se vyměnit. A žárovky jsou krásné, designové a přesně tak trochu retro edison. Chodím s nimi po domě a zkouším, kde jim to bude nejvíc slušet. V kuchyni?





A čím méně denního světla doma máme, tím víc stojím o to umělé a ještě tak pěkně zabalené. Jak si podzim zpříjemníte vy?

8 komentářů

  1. Už ho mám, dokonca aj dlhší, je aj do exteriéru a tiež som čakala na akciu.
    Teraz ho má Milo nad posteľou, ale dobre si pripomenula, je čas prevesiť ho,v obývačke oteplý jesennú atmosféru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím to jít okouknout, jestli ho u tebe někde najdu :)

      Vymazat
  2. Marti, je krasny, mne staci ten z Ikea, ale chapu, ze tohle bude vetsi kvalita. U nas uz je dlouho na zebriku, ale neylucuji do budoucna, ze se pohne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,
      já bych s ním hýbala pořád. Tahala ho jako kačera, když jsem byla malá :D

      Vymazat
  3. Svetielka a sviečky milujem a tak sa teším, že nastáva obdobie tmavých večerov, keď si to budem môcť užiť naplno. Martinka, dobre si kúpila...svetelná reťaz je parádna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,
      souhlasím. To jsou úplné podzimní a zimní nutnosti.
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Ja zatial svieckami ♥ Velmi pekna je ta retaz... Alexandra

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více