DIY fotodekorace na zeď

11:58

Jeden dárek a jedna dekorace, která měla být dárkem. Jenže v rukávu mám ještě záložní plán, takže jsem se s ní vytasila už teď. A zase na větev. To je taková originální rychlovka, která navíc dobře vypadá. A jestli jedete v nordic duchu, není nic lehčího, než větev natřít bílou nebo černou. Pro slečny pudrově růžovou.
U vyvolej.to jsem nechala udělat (kromě hromady fotek) i tři čtverce na stěnu střední velikosti. Jejich kouzlo je v tom, že to jsou fotky, které jsme dělaly jednoho velmi mrazivého dne. Byla taková zima, že jsme stihli udělat jen pár fotek, i dýchat venku bylo nepříjemné. Ale zase ta mrazivá nádhera se musí zachytit, až se jednou budeme potřebovat zchladit v parném létě.



Instalace je velmi jednoduchá. Na každém čtverci je nalepené poutko, na které jsem přivázala nit a tu omotala kolem větvě. To udělejte s každou fotkou a pak jen zavažte nit na každý konec větvě. Zavěste na hřebík. A ideálně použijte barvu nitě v barvě zdi, že. Ne jako já. Budiž mi omluvou, že jsem chtěla větev původně pověsit nad televizi, kde je stěna bílá.

Druhou dekorací je obraz z fotky pro nejmenovaného člena rodiny. Výběr šitý přesně na míru obdarované. Teď už jen doufat, že naše snaha bude oceněna a dárek bude dělat radost. Obraz jsem objednala u Saal Digital. Jde o fotoobraz Alu-Dibond, který je na 3mm desce. Vypadá lépe než klasické fotoobrazy na plátně, které zbytečně vyčuhují do prostoru a jsou tak trochu neohrabané.




Dárek je již pečlivě zabalen a těší se pod stromeček. A co vy, už máte dárky?

3 komentářů

  1. Větev se čtverci je super, stále přemýšlíme, co si doma pověsit nad postel, možná že se budeme inspirovat.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, mrazive fotky jsou nadherne, i dar, vypada jak malovany:-). A i ja uz jich mam par zabalenych:-). V prosinci chci uz jen nasavat (atmosfery:-) ) a uzivat adventu a atmosfery, bez shonu, no tak uvidime:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápady Marti. Letos už mám dárky skoro všechny doma :o), já si vždy ráda pospíším. Jen ještě nakoupit příjemné balící papíry, provázky, aby jich bylo dost a mohu začít balit. Ať mám advent poklidný, že?
    Měj pohodové dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více