Má vánoční výměna

12:31


Na tuhle výměnu jsem se obzvlášť těšila. Možná i proto, že jsem věděla co můžu čekat. A myslím, že Marci taky. Mýdla a beton putovaly v balíčcích, věříc v Českou poštu, aby udělaly radost. Zde je můj dárek a inspirace pro všechny, kteří by se rádi příští výměny zúčastnili.





Ve balíčku jsem našla tři ručně vyráběná mýdla, vonný vosk, vánoční přání, andělíčka pro radost a ručně psaný vzkaz.
Práci s louhem obdivuji, já na něj odvahu nemám. A ta vůně! Balíček mi provoněl tašku, takže jsem ho otevřela nedočkavě ještě před domem. A protože mi bylo líto mýdla používat na špinavé ruce, dala jsem je do skříně s povlečením, ze které se line ta nekrásnější vůně.

A co jsem poslala já
Marci dobře věděla co může čekat. Následující fotky jsou přímo od ní, neb já si odchozí zásilku nestihla vyfotit. Více a pár slov (které mě fakt vynáší do oblak) najdete u Marci na blogu Nordic Passion




Pojďte do toho příště s námi!

8 komentářů

  1. Ste geniálne:-)
    Je to lákavé zapojiť sa budúce Vianoce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj dárek už jsem obdivovala u Marcely. A marcelčina mýdla taky určitě nezklamala. prostě se vám to povedlo - jak celá organizace, tak i vaše vlastní výměna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stani,
      moc děkuji.
      Je krásné sledovat, že se nápad takhle pěkně chytil.
      Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Krásný na obou frontách, opravdu hezky jste si to nadělily ;-). Já s Martinkou P. jsme to měly taktéž kvalitní, neboť při téhle akci to ani jinak nejde ;-). Díky vám a dobře vám, zasloužily jste si to ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru,
      vaše výměna mě dostala. A to zrcadlo... To by se mi taky líbilo :)
      Jste holky šikovné.

      Vymazat
  4. Marti, moc dekuji za zminku, hezka slova i fotky. Snad bude i nejake priste:-). Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více